Van Khao Sok naar Surat Thani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van jeffrey1304 - WaarBenJij.nu Van Khao Sok naar Surat Thani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van jeffrey1304 - WaarBenJij.nu

Van Khao Sok naar Surat Thani

20 Augustus 2014 | Thailand, Surat Thani

Sochtends eten bij een restaurantje 1 km verderop. We eten hier alleen omdat de internet spot van de jungle in het gebouw ernaast aanwezig is. We krijgen een menukaart met een uitgebreid scala aan shakes. Echter werd ik gedwongen een lemon/pineapple of een kokosnoot shake te nemen. Na 45 minuten wachten op onze pannekoek (wie doet er nou 45 minuten over een pannekoek) komt ze naar ons toe zegt ze: ik ben klaar met het eten. Wij zeggen ja waar is onze pannekoek dan godver. Kennelijk wacht ze op een applaus. Deze hebben we na 10 minuten nog niet gegeven de vraag is dus ook waar is die facking pannekoek. Na 1 uur komt die pannekoek eindelijk met die pannekoek. Ik zeg waar is de honing? Komt ze met maple flavoured syrup. Eerlijk? Oplichters. Daarbij is het hier kennelijk ook normaal om zout in een pannekoek te doen. Al om al niet het wachten waard. Verder is er ons het gehele verblijf verteld dat we de laatste dag om 15:00 aanwezig moesten zijn in de lobby omdat de chauffeur/host ons op die tijd naar het einde van khao sok zou brengen waar alle mini busjes staan. De mini bus naar surat thani vertrekt volgends de borden om 15:30. Echter staan we om 15:00 al bij de mini busjes, wat bleek onze mini bus was net vertrokken. Hier blijkt weer dat het ov nog minder op tijd rijd dan in nederland. Onze driver vroeg of we wilde wachten naja dat was een retorische vraag, tuurlijk niet. Hij stapt in de auto snel en raced het busje achterna. Deze staat 3km verderop op ons te wachten.